látogató számláló

Részvételi információk a keddi és szerdai naphoz

Kedden kezdődik az idén hibrid formátumban zajló Budapest BI Fórum 2021 konferencia.

Regisztrált résztvevőinknek már emailban elküldtük a lebonyolítással kapcsolatos információkat, amelyek közül ezek a legfontosabbak:

  • A konferencia elsődleges kommunikációs platformja a Slack, akár a helyszínen, akár online formában vesz részt a konferencián és ezért minden résztvevő kapott egy Slack meghívót a postafiókjába. kérjük, mielőbb csatlakozzon a  konferencia Slackhoz a meghívó elfogadásával. Ha esetleg valakinek mégsem érkezett levél, kérjük, ellenőrizze a Spam mappában, vagy jelezze nekünk az office@budapestbi.hu e-mail címen.
  • A keddi helyszíni napon a résztvevői létszámot a maximális kapacitás felére korlátoztuk a zsúfoltság elkerülése érdekében. Az eseményen csak koronavírus ellen védett személyek vehetnek részt, belépéskor kérni fogjuk a védettség igazolását. A helyszín a Mercure Budapest Castle Hill Hotel (1013 Budapest, Krisztina krt. 41-43.), megközelítéséről és parkolási lehetőségekről itt olvashat.
  • Amennyiben személyesen nem tud részt venni ezen a napon, távolról is követheti az előadásokat háttérstreaming segítségével, amelyhez a szükséges információkat Slack-en fogjuk közzé tenni.
  • A konferencia szerdai online napján az előadásokat Zoom Webinaron keresztül fogjuk közvetíteni, az elsődleges kommunikációs csatorna pedig itt is a Slack lesz, többek között az előadások Zoom linkjét is ott fogjuk közzétenni. Azok a résztvevők, akik csak a szerdai napon vesznek részt, a regisztráció során megadott email címükre kedden megkapják a Slack meghívónkat.